رییس سازمان بسیج جامعه زنان: نسل جدید و جوانان امروز، باید تداوم دهنده راه شهداء باشند
نوشته شده توسط : blpwjob

مینو اصلانی روز پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای زینبیه و ثارالله شهر میانه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، شهادت زنان و دختران نظام اسلامی را تاریخ ساز عنوان و اظهار كرد: شهادت راهی است پرشكوه كه هر كس آن را بپیماید به سعادت اخروی می رسد.

وی، با بیان اینكه رمز پیروزی ملت ایران در تمام دوران از جمله انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، شجاعت بوده است، افزود: شجاعت ملت ما اجازه هیچ گونه خدشه و ضربه از جانب دشمنان به نظام اسلامی را نخواهد داد.

اصلانی، با پاسداشت دهه فجر، جشن گرفتن این ایام پس از 33 سال را معجزه تاریخ دانست و گفت: جوانان نظام و نسل جدید باید با شناخت بهتر و بیشتر از انقلاب، تداوم دهنده راه شهدا باشند.

وی ادامه داد: در این رابطه زنان ما باید از مادران شهدا درس گرفته و با تربیت نسل جدید انقلابی در جامعه به خوبی نقش آفرینی كنند.

اصلانی اضافه كرد: هم اكنون دشمنان و نظام سلطه جوانان ما را نشانه گرفته اند، اما به رغم همه هجمه های فرهنگی شاهد آن هستیم كه جوانان ما به خصوص خواهران از سنگر عفت و حجاب خود همچنان دفاع كرده و با حضور با صلابت خود در راهپیمایی 22 بهمن تلاش دشمنان را بی ثمر گذاشته و در انتخابات نیز در پای صندوق های رای پاسخ تحریم ها را با صلابت تمام خواهند داد.

وی، با اشاره به پیچیدگی تهاجم فرهنگی دشمن، به برپایی كرسی های آزاداندیشی بنا به فرموده رهبری تأكید كرد و گفت: بصیرت و آگاهی تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

12 بهمن ماه سال 1365 جنگنده های رژیم بعثی عراق دو باب مدرسه زینبیه و ثارالله شهر میانه را بمباران كردند كه طی 60 دانش آموز دختر شهید شدند.

7236/587/245





:: برچسب‌ها: ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: